Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the complianz-gdpr domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the saasland domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the saasland domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ti-woocommerce-wishlist domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/arplay/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Întrebări Frecvente - AR Play - facem imaginea sa vorbeasca

Calitatea Imaginii

Imaginea încărcată este foarte importantă și trebuie să fie de bună calitate și de o rezoluție foarte bună pentru a putea fi recunoscută de către aplicația AR Play .

În cazul Imaginilor Digitale , forma și mărimea imaginii care se va încărca, va ramane exact așa cum a fost fotografiată. Este o situație mai putin pretențioasă și mai ușor de realizat. Scanarea cu aplicatia AR Play se va face simplu , fără probleme .

În cazul Imaginilor Înrămate / AR Print unde se realizează un produs, imaginea care urmează să fie imprimată ( pe hartie foto, canvas sau aluminiu ) dacă nu este de calitate, în funcție de dimensiunea de printare aleasă, se va vedea neclară , blurată și cu pete, având un aspect vizual neplăcut.

Imaginile care nu corespund standardelor de scanare al aplicatiei, vor genera un mesaj înainte de începerea încărcării imaginii, dupa apasarea butonului ”Adauga in cos” .

Vă recomandăm să nu utilizați imagini care au preponderent fundalul alb sau fundalul negru, imagini cu fundalul transparent sau imagini care sunt neclare.

Utilizati imagini la rezolutie foarte buna, dar care se incadrează în limitele maxime de mărime admise de 7MB.

Imaginile acceptate de către aplicația AR Play sunt toate imaginile clare, cu rezoluție foarte buna .

Este obligatoriu ca imaginile să aibă extensia .jpg .jpeg .png și mărimea maximă de 7MB

NU SUNT ADMISE IMAGINI GIF !

Pentru o experiență cât mai plăcută, vă recomandăm să acordați atenție în momentul în care urcați pe website imaginile și video-urile.

Este de preferat dacă decideți ca imaginea uploadată să fie în poziția portret, atunci să fie și video-ul în aceeași poziție.

Aceeași situatie si daca decideți ca imaginea uploadată să fie în poziția landscape, atunci să fie și video-ul în aceeași poziție.

Mixarea celor doua poziții nu înseamnă ca imaginile nu vor fi scanate !

Se va creea un disconfort vizual și anume că video-ul va rula fie pe lățimea imaginii ( în poziția portret ), fie pe înălțimea imaginii ( în poziția landscape ).

Pentru o mai buna edificare, vă rugăm sa urmăriți imaginea de la jos :

Calitatea Video

Pentru o experiență cât mai plăcută, vă recomandăm să acordați atenție în momentul în care urcați pe website imaginile și video-urile.

Este de preferat dacă decideți ca imaginea uploadată să fie în poziția portret, atunci să fie și video-ul în aceeași poziție.

Aceeași situatie si daca decideți ca imaginea uploadată să fie în poziția landscape, atunci să fie și video-ul în aceeași poziție.

Mixarea celor doua poziții nu înseamnă ca imaginile nu vor fi scanate !

Se va creea un disconfort vizual și anume că video-ul va rula fie pe lățimea imaginii ( în poziția portret ), fie pe înălțimea imaginii ( în poziția landscape ).

Pentru o mai buna edificare, vă rugăm sa urmăriți imaginea de la jos :

Recomandăm incărcarea video-urilor de calitate cât mai bună, la rezoluție HD pentru a vă bucura de o experiență fantastică prin intermediul aplicației AR Play .

Singura condiție care trebuie îndeplinită este ca video-ul încărcat să nu depășească 100 MB sau să nu dureze mai mult de 3 minute.

Formatele video acceptate de aplicația AR Play sunt cele uzuale, .mp4 si .mov

Plata Online

Toate produsele de pe site sunt personalizate și pentru a preîntâmpina situațiile neplăcute în care cineva se poate razgândi sau refuza livrarea, am optat pentru această variantă.

Vă multumim pentru înțelegere !

Având în vedere că toate produsele de pe website sunt personalizate, nu putem primi retur .

Dacă există vreo nemulțumire legată de calitatea printului, dacă imaginea este diferită de ceea ce ați uploadat în comanda, vă rugăm sa ne contactați la support@arplay.ro sau 0755.33.00.35

Suport

Aveți posibilitatea ca după plasarea comenzii în coș , înainte de a efectua plata , să vizualizați ceea ce urmează să cumparati. Deschideți sau descărcati aplicația AR Play și scanați imaginea configurată. Video-ul va fi limitat ca timp de redare și opturat de logoul aplicației noastre cu textul PREVIEW până când se va efectua plata .

ATENȚIE : După efectarea plății este necesar să restartați aplicația AR Play pentru ca la următoarea scanare a imaginii să nu se mai afișeze logoul și textul PREVIEW .

Pentru fiecare produs cumpărat aveți posibilitatea de a prelungi termenul de scanare de la 2 ani cât este standard la 5 ani ( 2+3 ani ) pentru suma de 15 lei.

Acest termen de valabilitate începe să se contorizeze începând cu data la care s-a efectuat plata și veți primii un email înainte cu 30 de zile să expire această perioadă de valabilitate.

Veți avea posibilitatea de prelungire a acestui termen cu încă 3 ani pentru suma de 15 lei .

În cazul în care nu doriți prelungirea termenului, după 30 de zile de la data scadentă, imaginea nu se va mai scana, nu va mai reda videoul.

În cazul în care aveți o problemă legată de încărcare a unei imagini , de redarea unui video sau orice alta problema, vă rugam să ne contactați prin email la support@arplay.ro sau la telefon 0755.33.00.35

ro_RORomână